måndag 21 maj 2012

Dålig kropp - trenden av 2012

Det är inte mycket som talar för mig år 2012, risig och smårisig hela året. Motivation som toppar och dalar från vecka till vecka. Halvfet har man blivit också. ;)

Hur som helst så har jag inte cyklat i helgen, har fortfarande lite skit i halsen men jag satsar på en träningsrunda på tisdag, torsdag och fredag denna vecka. Börjar med ett tokpass med snäckan-gänget på SuperX imorgon. Snitt runt 35-39km/h på 2h cykling brukar det bli där. Vi får väl se hur många gånger jag får släppa, några långa förningar lär det inte bli tal om.

På torsdag tänkte jag cykla nånting som är obestämt än så länge, men det är en träningsdag iallafall.

På fredag blir det förhoppningsvis en skogsrunda norr om stan med Jonathan och kanske nån mer från Team Cannondale.


I helgen är vi hus och hundvakter i tyresö brevik. Förutom att grilla med vänner hade jag tänka cykla ut dit och en vända där. Sen blir det nog några naturliga intervallpass när man bor 500m ifrån stockholms brantaste backe, kråkvägen.

Och förutom veckans cykelplanering så skickas våra teamkläder ÄNTLIGEN idag! Har jag tur har jag dom innan helgen! En kanonvecka siktar vi på!

1 kommentar:

Kejrin sa...

Låter bra <3