tisdag 13 mars 2012

Tisdagscross i kväll!

Ikväll blir det tisdagscross, förmodligen ett varv runt drevviken kan jag tänka mig. Eller kanske en vända förbi saltsjöbaden? Det blir SuperX'en som får komma ut nu. Inge mer dubbdäck kommer användas på ett bra tag framöver nu. Jag längtar tills då jag vågar snöra på Zipp 404:orna och dra ut och köra landsväg också. Men, dom där Zipp är nog de långsammaste leverantörerna jag varit med om. Hur svårt kan det vara att kontrollera och skicka ett par stickers från sitt lager? Två månader känns inte ok.

Kul ska det bli iallafall, jag behöver döda ölkaggen jag jobbat så hårt med att skapa.

På jobbfronten går det bra, jag var på kurs förra veckan och skrev prov i torsdags. Väntar svar idag eller imorgon och hoppas på ett godkänt. Vi hade intervju igår som kändes riktigt positiv, jag hoppas för min egen del att det går vägen. 

4 kommentarer:

Macke Johansson sa...

Varför inte bara från ebay? http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=zipp+stickers&_sacat=See-All-Categories

Mikael Kippilä sa...

Eller den här?
Har själv beställt från nedanstående med ca 1v leveranstid :)


http://www.bikesdecals.com/zipp-c-93.html?osCsid=eebba8a07b420450b2ba3404f985fb70

STIZZE sa...

Problemet med de där dekalerna är att dom inte är original, och framhjulet jag har är ett sådant Zipp-hjul där man inte kan ta bort den befintliga dekalen eftersom det ligger under ytskiktet. Alltså måste de dekaler jag sitta på matcha på millimeterna rätt, för att inte se helt åt helvete ut.

Så är custom-dekalerna miiiiinsta lilla annorlunda från originalet så blir det pannkaka. :)

Men tack för hjälpen ändå!

Macke Johansson sa...

Då förstår jag, snyggheten är A och O