onsdag 13 juni 2012

Ingen vätternrunda för mig

Sjuk. Igen. Detta är min tredje dag hemma från jobbet. Jag började känna av det redan i lördags, hoppade Lida Loop i hoppet om att det inte skulle bryta ut ordentligt, men var där och tittade. Men jag blev sämre och sämre ändå och har varit ordentligt sänkt senaste dagarna. Som dagsläget är kommer jag inte ens att kunna köra distansen på lördag, vätternrundan.

Det blir helt enkelt en DNS och jag ger bort min plats i sub8 åt någon annan som kan tillföra gänget något vettigt. Väntar på att få en tilldelad resurs från reservlistan.

När jag blir frisk kommer jag börja cykla, och göra det lugnt ett tag. Inga våldspass. Jag måste hålla mig frisk och glad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så tråkigt. Krya på dig. Hoppas vi ses snart. Vore kul med en cykeltur ihop.

/Eskil

jonathan sa...

Neej, skit då! Krya på dig så kör vi hellas nästa vecka!

Swebender sa...

Trist, lider med dig Stizze

Johan sa...

Stackars liten. Se till att bli frisk så det går att rehab åka med dig med lite lyx fika/öl