onsdag 20 februari 2013

Några pass sen senast!

Det har blivit cykling även om jag inte bloggat om det. Två långa helgpass och två pass mitt i veckan. Ingen elitsatsning här direkt längre utan jag cyklar det jag tycker är kul just nu. Och ja, igår var det monark som var roligt!

Något jag längtar till är såklart som säkert alla ni andra, våren. Och jag läste precis att nästa vecka kommer första vår-lurendrejeriet! Upp till +10grader kan vi förvänta oss. Men som vanligt lär vintern ta över igen innan det om en månad senare börjar bli lika varmt igen, sen stiger det mer och mer. Men när vi är på +10grader så är vi på en riiiiktigt bra temperatur. Perfekt för cykling kan jag tänka, inte allt för mkt kläder krävs och man dödssvettas inte som på sommaren.

Nån skogscykling är det nog inte fråga om i nästa vecka. Men skönare crossrundor i bättre väder och förhoppningsvis mindre snömodd då den bör smälta bort lite mer. Hoppas det dyker upp världens ösregn i två dar att inleda plussgraderna med.

Jag lever iallafall, och jag cyklar även! =)

Inga kommentarer: