lördag 8 juni 2013

Lida Loop imorgon!

Mycket har hänt sen jag skrev sist, en cykelrunda med rickard i skogen på några mil bland annat. Idag har vi varit på MOTORcykel show i tyresö. Svärfar Per-Erik ställde ut sin Hd chopper från 1946 och vann inte, men däremot blev han förfrågad om han ville vara med på reportage om hans cykel i BigTwin. De tog massvis med bilder och intervjuades under en halvtimme. Kommer bli riktigt kul att läsa tidningen när hans nummer släpps, just nu okänt vilket det blir.

Jag har försökt koncentrera mig på annat än cykling senaste veckan, tar det ganska lugnt och njuter av att bara vara. Har fått en härlig linnebränna idag och får försöka bli av med den nästa helg.

Imorrn är det lida loop och cykeln är redo. Jag har en light-uppladdning med fokus på annat och lämnar verktygen hemma denna gång. Ska köpa sportdryck och slang på plats så är jag all set. Taktiken blir att gå på R.Ö.T.T. i backen upp imorrn. Och sen nöta mig fast på rulle. Jag SKA krampa imorrn, annars har jag misslyckats!

Inga kommentarer: