onsdag 3 november 2010

Tisdagsrajd

Det blev lite halvlyckat igår. Emil var sen och skulle inte hinna till HBB förräns 19:00 så jag och Anders tänkte vänta honom. När vi väl var vid HBB kl 19:00 var det istället Anders vi väntade på, vid 19:15 kunde vi rulla iväg till slut.

Vi körde i väldigt lugnt tempo och det var förödiskt halt igår på rötterna, grepp grepp grepp.. SCHWOOPP, så låg man på sidan. Strax innan nackamasterna stötte vi på ett gäng happyiter, det var Johan A, Nissen, Skrotfot mfl. Vi hakade på deras runda där Johan A halkade runt på bananskal och ett fält som spred ut sig ganska snabbt. Vid Russian Barbeque tappade vi en kille. Jag gick hela vägen tillbaks från slutet till starten och ropade och lös med lampan åt alla konstiga håll men han var borta. Han måste ha åkt fel och fortsatt ner till vägen för hade han vurpat nånstans så hade vi sett hans lampa, men det var lite läskigt att inte veta vart han tog vägen. Ingen utav oss vet vad han heter varken på riktigt eller på happy, ingen har heller hans telefonnummer så vi kunde inte ringa.

Så efter 30min promenad i skogen vid letandet så var vi rätt less allihop på cyklandet tror jag, så det blev att åka hem på 50/50 grusväg och asfalt. Jag tror jag skippar dagens cykelpass i veckans träningsschema, känns inte som det gav nånting.

Inga kommentarer: