torsdag 8 mars 2012

Den där karin..

..är det enda jag tänker på numera. Och den här ISTQB Foundation kursen jag går på jobbet. Cyklingen ligger lite på sidan av fokuseringen nu, både p.g.a sjukdom(igen!), och ett annat temporärt intresse/prioritering.

Karin får äntligen vila upp sig på ett ordentligt hotell efter massvis med nätter i bushen, tält utan tillgång till riktig toa och dusch etc. Jag är glad för hennes skull, men.. hon får gärna komma hem snart. Men om så mycket som 20 dar, är hon hemma igen.

Själv så har jag certifieringsprov på kursen imorgon och är lite nervös. Hoppas det går vägen, allt tyder på att det borde det men man vet ju aldrig. Korthuset kanske faller imorgon eftermiddag..

1 kommentar:

kejrin sa...

Tänk att nu är det bara 18 dagar kvar tills jag kommer hem, passa på och njut av lugnet babe ;)