tisdag 15 juni 2010

Tisdagsrajd ikväll!

Jag är grymt sugen på tisdagsrajden ikväll. Jag kommer eventuellt begå självmord och prova på medelgruppen för att få bättre referenser om vilken grupp jag och Ronnie egentligen passar bäst i. Vi får se hur det blir ikväll, jag tror det där diffar ganska mycket beroende på vem som leder de olika grupperna för dagen. Kommer ta några veckor att reda ut förmodligen. Om det blir medelgruppen för mig ikväll tänker jag ha sportdryck i tanken och en energybar i ryggan.

Nu är jag mycket bättre förberedd inför punka, har ju skaffat mig ett Continental Race King 2.25 däck av protection-version, tungt med hållbart, just för att slippa punka. Sen har jag satt på ett Rocket Ron Evolution 2.25 fram också vilket bör ge bättre grepp och bättre punkteringsskydd. Egentligen vet jag inte om jag vill ha Rocket Ron fram, men jag kör så ikväll iallafall!

Inga kommentarer: