onsdag 11 april 2012

Får jag nån träning idag tror ni?

Sitter och funderar på det själv, vad är det jag är sugen på egentligen. Vilken härlig utgångspunkt det är förresten, att välja utefter vad jag själv vill och inte borde, måste, vore bäst etc.

När jag kollade smhi gick landsväg och cross bort helt och hållet, regn och rusk i öppen terräng är inte vad jag vill cykla i just nu. Då har vi en hellasrunda, monark eller vilodag som alternativ. Hellasrunda går nog bort då jag behöver se över min lefty som verkar tappat slag, hoppas att det bara är en bearing-reset som behövs göras. Mina verktyg verkar blivit nerpackade i källaren visade det sig så jag kunde inte titta på det igår, och orkade inte gå ner och rota i källaren. ;)


Monark eller vilodag alltså. Jag får lite spykänslor när jag tänker monark tyvärr, är oerhört less på den just nu. Det kanske får bli en mekdag och vilodag istället. Lyssnar jag på min huvudvärk och trötta ögon så kanske det är bäst så ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns inte kul att äntra monarken när man har fått smak på torra stigar o bra väder.