torsdag 26 april 2012

Kolmårdsbiken på lördag!!

Nu är det fixat, jag är anmäld genom namnbyte och har äntligen fått transporten löst vilket var största problemet. Efter att ha ställt in mig på att jag inte kommer kunna köra, så har Karin peppat till mig så nu är jag pepp på att köra också! Det ska bli SKITKUL!

Första långloppet för året, och det ska vara fint väder har jag sett enligt prognos, hoppas det håller i sig. Kolmårdsbiken, det är sveriges hårdaste långlopp enligt min erfarenhet. Jag väggade extremt hårt förra året och gick med cykeln flera kilometer utan att knappt orka lyfta huvet den senaste milen och rullade i nedförsbackar. Vid minsta lilla krampade jag extremt.

Jag kommer förmodligen ta det lite lugnare i år, visa lite mer respekt för den där backen vid ~45km eller dylikt(gissar). GRYMT!!

Här är förra årets RR: http://stizze.blogspot.se/2011/04/tavling-kolmardsbiken.html

Det blev inte mycket bilder förra året ;) Här är den bästa!

Inga kommentarer: