lördag 14 april 2012

Hoppade över breveten

Med nattens och dagens misärväder i sthlms-området så hoppade jag över breveten som skulle varit idag. Med min urinvägsinfektion som jag fick av förra helgens långcykling kändes det som en dum chansning. 1h snö och 2h regn som det stod först hade jag fixat, men snö utav bara helvete och sen regn på det med snö som låg kvar och slaskade, nääää... Där går gränsen. Vi har faktiskt fått känna på vår-väder nu, det får va nog med misären för ett tag nu. Nästa höst/vinter så är det ok igen..

Istället blev det att slappa lite och sen åka till Ronnie(bror) som fyllde 32 i tisdags. Käkade jävligt god blåbärspaj med glass, kakor och drack läsk. Och fick vara nära min brorsdotter vilket är bland det ballaste man kan göra. Det får mig att vilja ha barn, om bara karin kan plugga klart snart så man kan få komma igång med livet på riktigt..


Inga kommentarer: