torsdag 6 september 2012

Lånar ut scalpelen ett par dar..

Brorsan var förbi och lånade Scalpelen. Han har sin cube på service och behöver fortsätta träna inför Hammarby Hill XC som går av stapeln nästa helg. Hoppas han får till dämparinställningarna så bör han bli nöjd med hojen.

Känns lite trist att lämna ut hojen med vetskapen om att inte få cykla nått själv. Jag var jävligt taggad för CX-säsongen men ju fler dar som går nu med ont i hela kroppen så avtar det lite. Jag tappar mer och mer fysik samtidigt som jag skulle behöva blåsa ur kroppen rejält 3-4 dar i veckan just nu.

Allt blir inte alltid som man tänkt sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fått till dem nu och antecknat dina tryck oxå så jag kan återställa. Jag har fixat med dina trissor oxå, så nu ska de funka.

Ska bli roligt att prova den faktiskt!!


/// Ronnie

Anonym sa...

Läk på dig nu Stisse, det löser sig. Fast det är segt förstås.

Mvh
//Bruce