torsdag 6 september 2012

Satsa på nått annat i höst?

Björn föreslog att jag borde satsa på något helt annat i höst istället för cykel, innan jag satsar hårt igen inför 2013.

Det rimmar ganska väl i mina öron. Både för att släppa cyklingen till slut, 2012 och tävlande är officiellt över för min del. Men vad skulle det vara? Vad kan man satsa på nu under hösten fram till nyår ungefär? Nån skum simningsutmaning? Gå med i ett innebandy-lag? Börja springa och spöa min egen tid på viss sträcka? Alla vettiga löptävlingar är väl över? Långfärdsskidor? Långfärdsskridskor? Jag kanske bara ska ta en lång gym period och gå på massvis med olika bodypump-pass, gymnastik och dylikt för att släppa cyklingen för ett tag?

Tips?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Schack? Frimärkssamling? Boule?

Äh, du sitter snart på en cykel igen ju, kämpa!

//Bruceiulius

Jonas l sa...

kajak, sen skridskor, har väl en massa fina isar på vintrarna där borta hos dig :) Boule är annars något helt annat som bruce skrev, perfekt för att du verkligen ska längta tillbaks till ungdomarna och cykeln igen med :)

Helena sa...

Skidor! Det är grym träning! Sen är det skönt att göra något utomhus även när det är vinter, kallt och helt ocykelbart.