onsdag 12 september 2012

Sjukskriven 2 veckor till..

Jag provade att jobba halvdag igår men huvet tillät mig inte. 30minuter på kontoret och bara lyssnande på vad som gjorts under tiden jag varit borta var tillräckligt jobbigt för att jag ska bli helt slut. Och då hade jag inte ens börjat själv än. Två till bevis tydde på samma sak, vid lunch gick jag hem och bokade en läkartid tills idag.

Jag blev sjukskriven idag 14 dagar fr.o.m. nu, åter igen den 27 september på jobbet. Men han var tydlig med att det kunde bli längre än så också, att vi skulle göra en ny utvärdering om två veckor.

Hoppas jag blir frisk och bra nu på de här två veckorna.. det är påfrestande att inte ha nånting att göra.

2 kommentarer:

CStenbeck sa...

Krya på dig Stizze! Hoppas man får se dig ändå på lördag. Hoppas katten e snäll.

Karolina sa...

Hej,

jag heter Karolina Skoglund och är reporter på metro. jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Mejla gärna ett telefonnummer eller en mejladress till: karolina.skoglund@metro.se

Tack!