torsdag 19 januari 2012

Kvällens snabbdistans

Ikväll kom jag hem ungefär 1.5h senare än vanligt då jag stannade på jobbet länge med min nya polare från riga. Vi kom långt och löste det mest akuta och började titta på nästa release och kom en bit där med. Det är riktigt kul att få en så skön avslappnad stämning med en extern kontakt i sitt arbete, som om man vore riktigt arbetskamrater på samma firma.

När jag kom hem så fick jag order om att åka omedelbums ut och cykla min 1.5h i snabbdistans. Jag körde på hårt med mjölksyra nästan hela tiden och stannade klockan på 1h20min.

Väl hemma och en 5minuters dusch så fick jag komma in i köket där blommor, brev, öl, förrätt och en härlig middag väntade. Sen pratade vi och spelade vi lite spel efteråt.. Vilken härlig dag och kväll det har varit idag! Jag är lyckligt lottad..

Inga kommentarer: