torsdag 30 juni 2011

Nya skor och inlägg

Jag köpte nya skor idag då jag skulle hämta upp mina inlägg från ortopeden på sofia hemmet. Ett par asics från stadium blev det. Det ska bli spännande att prova att jogga i dom, de känns otroligt tunna vid tårna och rejält med dämpning för hälen samtidigt som de inte är lika mjuka som mina gamla fejk-nike joggingskor från thailand.

Med inläggen kändes det jättekonstigt först, de stödjer verkligen upp hela foten från tå till häl och bygger från insidan hela vägen. Det lär kännas i musklerna om jag tar en promenad kan jag tänka mig. Tråkigt nog så märkte jag att det blir tokvarmt med inläggen i, tåbiran kommer snabbt.

Mina nya skor
Mina nya inlägg

Mina föräldrars bakgrundsbild på vardagsrums tv/mediacenter. Bilden tagen i husbilen påvägen ner till billingeracet.

Inga kommentarer: