måndag 13 juni 2011

Sista jobbdagen sen semester

Idag har jag min sista arbetsdag innan en två veckors period av semester, för imorgon åker jag och Karin till turkiet och ska gotta oss i lyx och vila! Det är första gången vi åker utomlands tillsammans så det ska bli extra skoj!

Idag på lunchen ska jag försöka fåtag på ett par högtalare till min iphone så vi får musik på hotellrummet och efter jobbet ska jag till akademibokhandeln och köpa alla twilightböckerna på engelska så jag har lite strandunderhållning. Utan böcker kan jag inte vara i solen, och utan underhållning kan jag inte vara still, jag blir för rastlös och överhettas snabbt och lätt i värmen. Det kommer vara mellan 26-29 grader i skuggan på dagarna där nere och vädret säger sig sol och sol+moln hela veckan!

Nu blir det två veckor utan så mycket cykel, för när vi kommer hem åker vi upp till Orsa/Skattungbyn och fortsätter bygga på förråd och vår gäststuga på Karins föräldrars tomt vid älven. Jag får nog bara en cykeldag på två veckor om jag inte lyckas få med mig cykeln upp. På måndag den 27:e har jag tid hos ortopederna för inlägg till skorna, när jag får inläggen bokar jag en tid hos Patrik för bikefit. Jag behöver också fixa sjukgymnast tid, ska ringa om det igen idag, jag blev inte uppringd förra veckan.

Förresten fattar jg inte hur jag tog mig runt igår, jag har ont överallt idag..har haft svårt att sova i natt eftersom hela högersidan är blåslagen. Jag räknar med massvis med frågor när jag kommer till jobbet om några minuter.

Inga kommentarer: