onsdag 3 oktober 2012

Köp min lägenhet i stockholm/sickla?

Jag börjar bli riktigt, riktigt, sugen på att cykla nu. Men jag är fortfarande inte bra. Ena revbenet värker FORTFARANDE ordentligt, efter över 4 veckors tid, jag trodde verklkigen att det skulle vara bättre nu. Jag trodde faktiskt att allting skulle vara mycket bättre nu, än vad det är. Helt otroligt.

Nyckelbenet skulle klara av en monark nu men inte en riktig cykel. Och sen har vi hjärnskakningen som fortfarande spökar, om den är emot träning vet jag faktiskt inte, men det känns som att revbenet är tillräckligt för att avstå hög puls, och att det egentligen är mer utecyklingen jag är sugen på än att börja mata monark på allvar i tidiga oktober månad.

Om jag kunde få bli bra snart. Och om jag kunde få flytta snart och inreda med monarken och börjar pendla 20km till jobbet..



Det är visning på söndag, vår 44kvm lägenhet som inte kan ligga bättre till.. jag kan inte komma på ett enda ställe mer ultimat än sickla i hela stockholm. Men så är man ju lite färgad såklart.. men faktiskt så tänkte jag redan från 18 års ålder(10år sen nu), att Sickla skulle vara det ultimata stället att bo på. Sickla köpkvarter som har ALLT, vattnet 100m från lägenheten, skogen 200m från huset, hammarbybacken 400m från huset, 5-10minuter med buss från slussen och de går var 5:e minut ungefär. Nära till naturen, till stan, till shoppingcenter. Sen råkade det bli nybygge vilket innebär riktigt fräsh lägenhet, stor fin innergård med gräsmatta och framförallt en modern och grym planlösning. Jag kommer sakna Sickla. Men skulle vi köpa villa här får vi nog punga ut 7-8miljoner också.

Vår lägenhet, visning på söndag
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-1,5rum-sickla-alle-nacka-kommun-sickla-alle-7,-gardsplan-4275395







Inga kommentarer: