söndag 29 maj 2011

Bilder från gårdagens crossrunda

Jag hade ju helt fel med vart fiket låg, det kan jag nu konstatera. =) Johan tog massvis med bilder, slänger upp dom här.

Vi började med att svänga in på random stig i erstavik för att hitta nått nytt, vi kom väl 100m sen tog det tvärtstopp och stigen var borta
Jag försökte en bit in men hoppet dog snabbt
Så vi svängde in vänster(mot tyresö) på sörmlandsleden lite längre fram vid stugan innan bommen i älta. Här är efter första långa partiet där man kommer in efter elstängslet, äntligen slut på rotpartierna!
Svinhalt och svårcyklat, är väl bra sammanfattat. =)
Man skulle även kunna säga, "fel cykel" men såna svordomar håller inte vi cyklocrossister på med. Allt går!
Vem fan skitade ner min nytvättade cykel!?



































Fika på torpet i orhem. Tre olika hästar på bilden. Häst-häst, stål-häst och dum-häst.
Fiiiiika.... blev räkmacka och morotskaka för Johan, själv tog jag kaffe och våffla.

Inga kommentarer: