söndag 1 maj 2011

Valborgsbilder

Vi spenderade valborg på studentvis med roséfrukost och sen ut i parkerna, det var roligt och lyckat! Här kommer lite bilder från dagen..

Ett gäng på 16 personer var vi som började morgonen med frukost och rosévin
Sen begav det sig till Ekonomikumparken tillsammans med typ 30'000 andra personer
Väl där dök vi rejält djupt ner i flaskorna
Solen sken damerna var vackra



































Min sambo gillade läget, massvis med folk, musik, rosévin och cider..



































Jag njöt efter att ha snott min sambos glajjer



































Själv fick jag på kvällskvisten besök av en storfavorit från ett limiterat lager på 300tunnor. Jag trodde aldrig skulle få chansen att dricka den här whisky-ölen igen.. Mums!

2 kommentarer:

jens sa...

du ska veta hur parken såg ut efter er :D

STIZZE sa...

Förlåt! ;)