torsdag 19 maj 2011

Mitt drömgarage med cyklar

Lite snabba drömtankar utan större research, vad skulle jag vilja ha ståendes i mitt garage(om jag haft något) för diverse olika cykeländamål?

Landsväg för tävlande, grymt bra väder och sköna sprättrundor
Komfort-racer för längre rundor uppåt 200km eller mer

Cyclocross för tävling och sprättande

Cyclocross för vinterträning
Tempo på någon skojtävling och ensamcyklande

XC för tävling och fartträning

XC-29er för tävling och lek i hellas

Helstel 29er för lek i hellas
Mer hellaslek

Freeride aktig cykling på någon häftig alpresa

Downhill i hammarbybacken och ett par helgresor

3 kommentarer:

kejrin sa...

nice! Det fixar vi när vi blir rik.. Men vi får nog ha ett ännu större garage så jag får plats med alla mina motorcyklar!

STIZZE sa...

Javisstja.. och jag vill ha den här: http://www.minichoppersusa.com/images/chopper-motorcycles.jpg

Johan Andersson sa...

En sån där Flash 29er, vet du vad dom går på? Den ligger i samma segment som S-Works va? Isf är det ju tyvärr out of the question pga priset..