tisdag 21 augusti 2012

StizzeTV! ..snart på en blogg nära dig

Nu är jag på gång! Fast ändå inte riktigt där....

Jag har funderat på det här ett tag, att lägga upp mer videos på bloggen. Hemma har jag material från en CX TT, två långlopp ur långloppscupen och en mysrunda i vemdalen.

Cyclocross träningstävlingen har jag till och med redigerad och klar hemma, men den belv för lång(34 min) för att Youtube skulle tillåta den i en fil. Eftersom det tar 4h att skapa varje fil lackade jag ur lite senast jag höll på med det där för några veckor sedan så jag orkade inte dela upp den i tre-fyra delar.

Men snart får jag nog tummen ur igen.

Jag har fått upp en länk här på bloggen där jag tänkt att den skall vara. Peppa på mig så att jag får första videon klar nu gubbar och gummor! Ikväll ska jag rejsa runt i hellas skogar dock..

Inga kommentarer: