måndag 5 juli 2010

Läkarbesök angående arm och knä

Jag var hos läkaren idag och kollade upp armen och knäna. Han slet och drog i armen i alla konstiga vinklar vilket delvis gjorde lite ont men inte så farligt. Han kunde bekräfta att det inte var något fel på varken muskelfästen eller ben, däremot har jag säkert fått en smäll på "mjukdelar", typ mitt på en muskel.. Vilket värker och kan värka extra mycket i speciella ställningar, precis vad den gör. Jag tar alvedon/ipren så slipper jag värken, i övrigt är det inget att oroa sig för utan bara lyssna på kroppen när jag tränar, om det gör ondare behöver jag vila tills det blir bättre.

Angående knäna så tyckte han det lät och kändes som en helt vanlig överansträngning. Samma sak här, ipren/alvedon hjälper mot värk, jag kan fortsätta träna men behöver lyssna på kroppen och stiga av ifall det blir värre och isåfall vila mig hel igen. Ju mer träning jag får desto mindre problem bör knäna ge mig eftersom jag med träning förstärker muskulaturen runt knät.

IMORRN, bör scalpelen skeppas från USA. Någon som tror detta kommer ske?

Inga kommentarer: