tisdag 2 november 2010

Måndag: vilodag och datorspelande..

Igår måndag blev det en välförtjänt vilodag. Jag torskade stegtävlingen på jobbet för min kollega fick för sig att tokträna, 14 effektiva träningstimmar fick han ihop på lördag/söndag och gick om mig. Om ca 30min delas pris ut som han givetsvis vinner. Men vår grupp på företaget får också pris, hoppas att det är nånting riktigt nice nu.. Fick precis jättetråkiga nyheter att en av de två närmaste kollegorna byter roll och grupp inom företaget, vet inte riktigt vad jag ska göra med den informationen så den hamnade här.

Eftersom det var vilodag igår passade jag på att göra något som jag velat göra ett tag nu, nämligen att köra lite dataspel. Jag loggade in på steam och köpte "Torchlight" som kom ut 2009. Spelet är skapat av Runic som var med och utvecklade diablo 1, spelet påminner väldigt mycket om diablo på ett positivt sätt, mycket skoj var det och kommer bli framöver! Tyvärr är det bara ett singleplayer spel, men nästa år kommer Torchlight II som även innehåller multiplayer. ... Och förhoppningsvis kommer även Diablo III som kommer va awesome!

Och ikväll är det tisdagsrajd, mer info om det kommer!

Inga kommentarer: