tisdag 10 januari 2012

Förkyld i en evighet

Jag blir fan inte bättre, jag blir GALEN av det. Jag vill träna nu, jag ser dagarna försvinna iväg under mig och formen tina som en isbit i sahara. Nu har det gått så långt så jag nästan är rädd för att dyka upp och bli kränkt av alla jag känner. Lite pinsamt kommer det bli.

Jag tyckte att jag var bättre och trodde att jag skulle kunna köra redan igår. Men nu är det tisdag och jag tvekar starkt på om jag ska köra tisdagscross eller inte. Jag är täppt, snoret rinner. Halsontet är nästintill borta, men jag kände av det imorse. Jag hostar till lite, men bara kanske 3-4 gånger om dagen.

1 kommentar:

Christian Rosendal sa...

Kör te med färsk ingefära 3ggr om dagen med lite honung om man vill... och käka en en hel solo vitlök om dagen!(i maten) eller ett par vanliga klyftor under förkylningen och bara nån gång i veckan för att förebygga tips från coathèn