söndag 22 januari 2012

Solorunda i snöfallet

Nu drar jag ut på en solorunda i snöfallet. Jag hade först tänkt hänga på snäckan-gänget, kom på att dom kommer vilja fika och ärligt talat så vill jag inte stanna p.g.a att man fryser ihjäl när man startar igen och får ofta inte upp värmen på samma sätt igen, eller så tar det för lång tid så man har redan fått lida mer än nödvändigt.

Sen såg jag att micke skulle ut och gneta, drog iväg en inbjudan där om söderut men missade hans sms imorse att de kör norrut eftersom jag somnade om efter klockan ringt. Nu hinner jag inte dit.

Så det får bli en solorunda, jag siktar på västerhaninge, vi får se vad klockan blir, jag kör 2h i en riktning max och sen vänder jag ifall jag inte hunnit hela varvet, jag har en tid att passa och vill va hemma absolut senast 15 så man kan ta en panikdusch då.

Idag är det sista världscupen om jag förstått det rätt. Länkar har ni här på Öijers sida. Tävlingen börjar 15:00 svensk tid.

Inga kommentarer: