måndag 23 januari 2012

Så trött efter jag cyklat så långsamt?

Det förvånar mig verkligen hur jag kan känna mig så oerhört trött i benen efter 4h distans igår. Javisst strax över 4h är rätt länge, men jag cyklade jag rätt långsamt också. Det var bara i några backar och där ett par gånger då jag "glömde bort" att det var distans jag höll på med, då jag gick upp på mjölksyra och tryckte på.

Såna här rundor skulle jag velat ha pulsklocka att titta på efteråt, men jag äger ju ingen sådan. Jag läste nånting om aerobisk träning inatt, eller så drömde jag bara.

Idag arbetar jag hemifrån med testplanering. Det är skönt att få arbeta en hel dag ostört, jag får så mycket mer gjort då jämfört med att vara på plats och tillgänglig att hjälpa alla möjliga människor med alla möjliga frågeställningar och uppgifter.

Inga kommentarer: