söndag 15 januari 2012

Tänkte träna imorse.. men nää

Jag hade ställt in mig på att gå upp kl 9 och dra ut på en runda själv kl 10. Men när jag vaknade så kände jag halsen igen, och för att inte riskera nått så har jag tagit det lugnt idag. Det kanske blir en runda ikväll istället, vi får se.

Annars har det inte hänt så mycket, jag stannar inomhus så mycket jag kan borta från kylan. Slår en blick iväg mot SuperX'en lite då och då som står här tvättad och fin. Visualiserar mina zippar på den..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt med träningdupphåll, men en bra chans för kroppen att återhämta sig 100% och att öka motivationen!

STIZZE sa...

Ja men den borde ha återhämtat sig till 500% nu kan jag tycka ;)

Började i lördags igen och pendlade imorse igen. Jag är fortfarande inte 100% frisk, men helt klart bättre!

I vardagen känner jag knappt av det längre, men i sadeln märker jag det både som dålig form och sjukdomsont/känsla lite här och var.

Egentligen kanske jag bara ska sluta känna efter och kötta på istället. Men då finns ju risken för än värre saker. ;)