måndag 23 januari 2012

Ute på promenad

Jag tog en promenad ute i snön för att lugna ner humöret lite. Stressnivån är hög just nu, 15minuter ute i friska luften gör gott och lät min strukturera upp en hel del på effektiv tid.

Stora ängen där Hammarby Hill XC slutar med att runda 300m från målet/varvning. Bakom ängen ser ni sjön som ligger intill där vi bor, och på andra sidan där ligger huset vi bor i..
Här går Hammarby Hill XC stigen, där jag cyklar minst en gång i veckan under mtb-perioden/säsongen. Numera är det ju cykelcross som gäller och då håller jag till på lite annorlunda stigar/grusvägar + ANNAT
Svängen vid det där gamla huset..
Tyckte det var fint och porlade härligt, stannade till en stund och lyssnade. Det rinner nånstans runt en liter i sekunden skulle jag uppskatta

Inga kommentarer: