onsdag 22 augusti 2012

Sex pass på fyra dar, nu vilodag!

Senaste dagarna har det blivit mycket cykling, utan att jag tyckt att det har känts som mycket. Det är nämligen så att enbart 3 av de här 6 passen har utförts på kvällen eller mitt på dagen på helgdag. De andra 3 passen har utförts i form av cykelpendling eller lunchträning.

Receptet som jag ändrat på är att jag gått och lagt mig tidigare på kvällen, då har jag vaknat pigg på morgonen och varit pepp att ta cykeln till jobbet vilket öppnar upp möjligheterna rejält.

Lördag x1 - hellas lek
Söndag x1 - värmdö/ingarö distans mtb
Måndag x2 - cykelpendling fullt ös över tröskel + lunchträning backintervaller
Tisdag x2 - cykelpendling tröskel + tisdagsrajd teknik och intervaller

Onsdag = välförtjänt och behövd vilodag!

Detta träningblockets favoritbild... från igår på en förlängd cykelpendlingssträcka..

2 kommentarer:

Jonas Karlsson sa...

Vad har du för hoj när du pendlar?

STIZZE sa...

Jag kör på SuperX'en