fredag 24 augusti 2012

Tempopendlings fail imorse..

Jag låg länge länge och drog mig i sängen, svårt att komma upp idag även fast jag kom i säng 22:20 igår och somnade inom 10min. Tillslut fick jag tummen ur och kom upp, slängde på mig de nu smutsiga och svettluktande kläderna. Dags att tvätta helt klart.

Upp och iväg, klockan var mycket så det var inte tal om någon omväg för träningens skulle utan det blev raka vägen i tempo till jobbet. Dock var hjärnan fortfarande seg så det blev ingen bra tid direkt, 30sek sämre än förra gången trots att jag satte på klockan typ 20 sek senare än jag gjorde sist... så 50sek totalt sämre.

Men det var skönt att veva runt benen oavsett, det är verkligen skönt att få anstränga sig på morgonen, iallafall sista biten och att sedan duscha kallt på kontoret samt sätta sig nyduschad och fräsh i kontorsstolen innan dagen börjar.

Magen petar ut, så länge får man låtsas ha en temposatsning nästa år men i längden... vafan..

Inga kommentarer: