onsdag 10 april 2013

Lösgodis från concept store!

Jag var förbi mina vänner på specialized concept store igår och kände mig lite småhungrig, så jag inhandlade två nya flaskor och en flaskhållare med sidoingång. Flaskorna verkar lätta att öppna, lätta att trycka ihop och så har de droppskydd vilket är grymt bra.

Det är lite trångt på epic:en så Specialized rekommenderar att köra med en sido-flaskhållare. Och deras egna har skräddarsydd passform med flaskorna de säljer. Nu återstår att se hur lätt/svårt det är att få i/ur flaskan ur när man är trött, och hur bra flaskhållaren håller flaskan när det är stökigt. På cykelvasan ser man flaskor liggandes överallt p.g.a dåliga flaskor och flaskhållare.

Annars blickar jag framåt mot helgens Keps Cup, förutsatt att jag kan cykla dvs. Jag verkar ha dragit på mig en förkylning eller liknande, halsen är helt paj och igår var jag allt annat än pigg. Är minst lika trött idag också faktiskt även fast jag sovit bra.


Inga kommentarer: