onsdag 8 december 2010

Bakis hela dagen efter gårdagens julbord

Julbordet igår var tungt, jävligt tungt. Det började med att vår nye kundcenter medarbetare, som råkar va tatuerad över hela kroppen, ha långt hår och lyssna på hårdrock, ville dricka sprit med sin "hårdrockarbrorsa". Jo tjena. Jag är ju inte riktigt utav samma stereotyp, men det fick väl gå ändå ;)

En sexa fernet och två sexor gammeldansk blev det, massa öl och sen vidare till engelen där jag fick för mig att beställa en sexa laphroigh som jag smyttade på resten av kvällen. Nån gång vid 03:00 var jag hemma inatt. Det snurra så mkt i skallen när jag la mig i sängen att jag va tvungen att gå ut och lägga mig på soffan istället.. ;)

Började med att försova mig och vakna 30min efter jag normalt befinner mig på kontoret, och sen avslutade jag med att kompa på eftermiddagen, 15:45 fick räcka på en tyvärr ganska oproduktiv arbetsdag! Men men, det får företaget ta när man lägger företagsfest mitt i veckan :)

Jag har verkligen mått kasst hela dagen idag, baksmällorna brukar inte va så farliga för mig men jag börjar väl bli gammal antar jag.. Fanns inget utrymme alls för lite cykling. Ska försöka se om jag får en chans att komma ut imorrn, annars blir det trainerpass!

Inga kommentarer: