tisdag 28 december 2010

Ny vinterjacka!

Jag tog mitt prylbögeri till en ny nivå, ofrivilligt eller iallafall undermedvetet.. :)

Jag har varit ute efter en ny vinterjacka då min nuvarande jacka har använts sedan jag va 17-18 år, dvs ungefär 8 år gammal. Materialet var slitet, jackan hade tappat sin hållning helt och hållet och dessutom var den varken varm, skön eller snygg.

Så jag hittade en jacka och önskade mig den i julklapp! Och jag måste nog erkänna att de gröna inslagen nog hade lite inverkan på mig, även ifall jag faktiskt inte tänkte att dom matchar en scalpel när jag såg den så har jag ju såklart tänkt det i efterhand! ;) Hur som helst, en mycket skön, snygg, varm och tålig jacka blev det. Stretchigt softshell material som både står emot vind och väta, jag är grymt nöjd!

Den här jacken kommer jag både använda från/till jobbet, på snowboarden, cykeln och i stortsett all typ av utomhus aktivitet! Känns kul att få ha kostat på mig själv en jacka, även om det var en julklapp :)

Inga kommentarer: