tisdag 21 december 2010

Snöpuls i sickla skiftet

Nej, det var inte så lyckat ikväll tyvärr! Minus 15 grader kallt, lössnö upp över knäna och sommardäck var inge roligt.. Inte ens neråt i lek-downhillen gick det att hålla sig på hjulen. Efter en timme ungefär fick avbryta dagens runda och bege mig hemåt då jag inte vart särskillt sugen på att fortsätta själv på de öppna kalla grusvägarna på race king däcken.

Hoppas monarken kommer imorrn så jag får lite ordentlig träning, nu hinner jag inte ut på några fler pass innan jul tyvärr så monarken är mitt enda hopp. Om den kommer så blire nog en intensiv period första dagarna, det finns mkt träning jag skulle vilja ta igen, tyvärr funkar det ju inte riktigt så för kroppen.

EDIT: Här är några bilder från idag. Jag fick höra att efter jag drog så körde dom snöpuder downhill och hade visst skitkul, fan att jag missade det då! :\

2 kommentarer:

jens sa...

man ska vara försiktig för att försöka träna igen missade träningar. kan lätt sluta illa

STIZZE sa...

Jo precis.. träningen ger inget när det blir för mkt, men värre är att bränna ut sig mentalt. min träning känns rätt kass sista tiden dock