söndag 26 juni 2011

Cyklandet kommande vecka

Jag sitter alldeles spattig här i kontorsstolen och funderar på hur, var och när jag ska cykla den här veckan!

Till helgen är det långlopp ur långloppscupen vid namn Ränneslättsturen i Eksjö strax sydöst om vätterns södra del. Bang skall sannolikt åka och har erbjudit plats i bilen ner. Innan det loppet körs vill jag få lite hårdträning i benen och skrämma igång dom efter 2 veckors total förslappning och flera veckors fumlande.

Något träningsschema har jag inte längre. Knät har sabbat det, men snart hoppas jag kunna börja igen.

Mån: Landsväg 100km genom hbb - dalarö - årsta havsbad - västerhaninge - länna - farsta - hbb.
Tis: Hellas - Handen på mtb med snabbgrupp/tisdagsrajd alternativt träning med ck valhall
Ons: Vila?
Tors: Träning med ck valhall?
Fre: Vila? Mitokondriepass på monarken?
Lör: Vila? Mitokondriepass på monarken?
Sön: Ränneslättsturen

Inga kommentarer: