torsdag 9 juni 2011

Lida Loop på söndag

Nu på söndag är det Lida Loop, det är första chansen och egentligen enda, att jämföra mig med förra årets prestation. Förra året körde jag motionsklass och 2 utav 3 varv, dvs 45km. Vid målgång hade jag tagit 2h 45min på mig medans eliten hade tagit 2h 22min på sig att köra alla 3 varven, lite skillnad på prestation med andra ord.

Till detta år kör jag själv elitklass och full sträcka, jag hoppas kunna gå i mål på 3 varv runt 3h nånstans. Lyckas jag med det kan vi snacka grym förbättring på bara ett år.

Tyvärr är väl inte formen som den kunde varit p.g.a knäproblemen, men jag känner mig pigg och glad. Det bästa är att få deltaga, och knät har känts förbannat bra denna vecka trots två medeltunga pass. Det kan nog gå vägen på söndag!


http://www.lidaloop.se/

Inga kommentarer: