fredag 6 augusti 2010

Riktigt skön fredagstur!

Jag la upp en tråd redan innan 11:00 idag att jag var sugen på en runda och ville ha sällskap! Jag missade tyvärr Peo precis då han med 30mins varsel meddelade att skulle vara vid HBB ca 13:30, jag hade precis trampat in mot stan och läste det på min iphone just ca 13:30 när jag stod och väntade på scalpelen som var på ekerbyte hos cyklotekets drop-in verkstad.

Sen lös det upp ett sken och jag fick svar att vid 17:00 skulle vi vara en trio vid HBB. Jag mötte upp dom och vi cyklade ut genom sickla skiftet, dow jones, blå(ulvsjöslingan), vita, sen en no-mans-land-stig, in på area 51, blå tillbaks och sen badade grabbarna i Hellas. Vi avslutade med lite asfalt till Medelhavspärlan i sjöstaden där jag tog en Pasta med Oxfilé & Skogssvamp med en passande Zlatorpramen till.

Tempot var lägre än vad jag kan prestera men med tanke på att jag cyklade en bit igår, ska cykla imorgon med Anders och förhoppningsvis en riktigt intressant långrunda på söndag, så var det precis vad min kropp behövde. =)

Jag är helnöjd med kvällen och mitt sällskap!

Inga kommentarer: