onsdag 18 augusti 2010

Tacx Flow trainer beställd

Jag beställde en trainer idag, det blev en Tacx Flow trainer från bike-discount för ~2600sek. Sen beställde jag även ett Maxxis Minion 2.35" däck för bakhjulet och tre slangar.

Jag väntar redan sen tidigare på två lampor som jag hämtar upp på posten efter jobbet idag, väntar även på cykelkeps och ett Kenda Nevegal 2.35" däck från CRC som verkar vara sega med sina leveranser. Pinsamt att Hongkong-posten är snabbare än UK-posten till Stockholm.

Här har vi trainern som ska få mig i form i vinter!


Här sätter man framhjulet


Här ska det stå lite siffror och otyg när man trampar


Här kommer det snurra snabbt


Mer går att läsas på bike-discounts hemsida

2 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Köpte du ett trainerdäck samtidigt? Det verkar ju vara något man "ska" ha så jag tänkte väl köpa ett till min trista intervallvinter.

STIZZE sa...

Jag glömde det, även fast fredrikw påminde mig. Ska du beställa eller?

Skulle behöva en matta också för att inte förstöra parkettgolvet, men det måste ju finnas ett billigare alternativ.

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=39533