söndag 4 november 2012

Halsont medans andra vinner SM guld..

Själv sitter man här med ett cykelsug men vaknade upp med halsont. Ingen idé att stressa nått så jag står över cyklingen tills halsen är bra. Tisdag satsar jag på och tisdagsrajd. Kränkt kommer jag bli, men jag för försöka låta mig själva tåla att ligga sist i klungan helt enkelt.

Medans jag glider in mig i ljuva sofflivet har Patrik cyklat hem ett SM-guld i H30 idag. När jag tidigare frågat hur han tränar har svaret varit, inte alls, att han röker och knappt hinner cykla så mycket sommartid då butiken kräver mycket av tiden. Som socket på bullen så vet jag att många glada kunder kommer förbi med bullar, tårtor och annat. Så kolhydratsladdningen är säkert bra, men troligen även den lite opassande. Tänk om man kunde fått ha sånna gener??? Aja.. "nästa år så.."

Guldgossen..

Inga kommentarer: