söndag 25 november 2012

Superprestige Gieten om 5minuter!

Nu är vi nära flytten. Ikväll och två vardagar kvar, sen drar vi iväg på onsdag! Idag har vi avfrostat frysen, tagit hand om uteplatsen, skruvat ner ett par hyllor. Småpillat lite här och där. Det man gör nu känns nästan löjligt, småpillande med smådetaljer som man/jag inte riktigt tänker på när jag tittar runt.

Nästa grej blir nog att organisera packlådorna lite bättre, jag kan inte se eller tänkta klart runt kaoset vi har i lägenheten just nu. Jag får leta efter att hitta vad det är kvar att göra, men det är massvis med smågrejer kvar att packa ner. Krukor, lampor.... jag vet faktiskt inte, jag är blind.

Om 5minuter börjar Super Prestige i Koksijde Gieten, jag tänkte se detta och sen kanske göra nått mer ryck här hemma innan det är dags att ta det lugnt för kvällen.

http://sports-livez.com/channel/ch-3.php

Inga kommentarer: