fredag 16 november 2012

Min bror tjatar...

..om att jag ska redigera klart hans film från Hammarby Hill XC. Och ja, nu börjar jag bli lite seg kanske. Till mitt försvar så sitter det en geggklump mitt på linsen efter typ 20minuters cyklande vilket gör sekvens-valen väldigt begränsade. Jag har även varit skadad, datorn har under en längre tid varit nerpackad, men framför allt har det varit allt för mycket att fixa med huset den senaste tiden så jag har inte haft energi över till att lägga 4-5h på att redigera ihop en film.. :)

Men ja. Jag ska redigera ihop det där så snart jag får tummen ur!

Och jag ska hämta upp min kamera från KBCK's senaste medlemstillskott Johan Andersson också. Den jäveln "lovade" att filma två CX-filmer åt mig från kompiscrossen så jag kunde slänga ihop filmer åt folket, men han glömmer ju hela tiden. Vi(jag) kanske borde börja kalla han för Johan Assfejs istället för Andersson, eller??


1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra att du fixar det där så snabbt, så man inte glömmer bort hur det var ;)

/// Ronnie