onsdag 13 april 2011

Cykloteket Racing Team bjuder på Hellas-rajd!

Pumpen från Cykloteket Racing Team bjuder via sin blogg in på cyklotekets vägar till en hellas-rajd från HBB vid 18:30. Rundan beräknas bli ca 1.5h.

Cykloteket står som arrangör och detta kommer vara stående från april till september, eventuella inställda rundor meddelas via hemsidan senast kl 12:00 samma dag. Jag gillar idén, sånna här arrangemang skapar mervärde att handla via butik och inte nätbutik, även om alla är välkomna på detta..

Fartgrupper bildas helt beroende på hur många som dyker upp och deras nivå, det kan helt klart bli väldigt olika från vecka till vecka. Själv hoppas jag på att lite snabba cyklister dyker upp och ger det en chans ikväll redan! Blir det lugnt så gör det mig ingenting heller för då får jag iallafall leka på cykeln och beblandas med gott folk!

Det är femte dagen i rad som jag tränar/cyklar nu, och egentligen vilodag. Eftersom jag känner mig fullkomligt utvilad i benen tycker jag inte det känns som om någon vilodag behövs. Fredag blir dock vilodag oavsett hur jag mår.

Inga kommentarer: