torsdag 28 april 2011

Väntar på paket..

Nu väntar jag på tre paket. Det första och ballaste är Good Fighter kläderna från Cannondale som bör landa denna eller nästa vecka. Det ryktas om ny logga men jag är inte säker på om det stämmer, det blir en överraskning med andra ord!

Sen väntar jag på två fräsha Schwalbe Rocket Ron 2.25" EVO med Pacestar gummiblandning. Det blir spännande att prova nya blandning, och med den erfarenhet jag samlat ihop från Keps Cup, Kringelloppet och Kolmårdsbiken så tror jag inte längre på att Race King bak är det ultimata valet. Utan jag provar alltså dubbla Rocket Ron. Om jag har tur kanske jag kör slanglöst redan till Långa Billingeracet.

Det tredje paketet är det lite mer experimentela. Det är ESI Racer's Edge handtag som sägs väga låga 50g och samtidigt vara sköna. Det blir ett par svarta handtag, de vita jag fick med Scalpelen var sköna men är redan fula och dessutom uppskurna från att slå i grenar och någon enstaka vurpa. I samma paket kommer även en Park Tool våg så jag kan börja prova att väga lite delar och komma in i den världen mer. Sen beställde jag Jagwire endpluppar i svart färg, jag behöver en till framväxeln just nu som slitits av och svarta är ju snyggare än standard silver. Det sista i detta paket är KCNC Pulley Wheels på låga 18g paret, de sägs eventuellt gnissla lite men jag tyckte det var värt en chansning. De är snyggt gröna vilket matchar Scalpelen.

Jag återkommer med bilder när paketen landar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina handtag. Jag är nöjd med mina vita.

//Eskil

STIZZE sa...

Hoppas jag blir nöjda med mina svarta ;) Jag fick ju inte prova din flash i helgen som va!