söndag 3 april 2011

Ingen "Keps Cup" för min del idag

Vissa kör banvisning/uppvärmning nu när jag skriver vid högdalstoppen. Jag lovade mig själv att om jag vaknar pigg runt 8-9 tiden så skulle jag gå upp och cykla iväg för att deltaga även om jag var sliten i kroppen. Så var inte fallet, jag la mig vid 22:00 igår och vaknade nu vid 10:00, var även vaken en timme där vid 3-tiden då min sambo kom hem med en cola till mig. 11 timmar sömn var välbehövligt och jag gråter inga floder direkt för att ha missat förmiddagens träningstävling även om det hade varit skoj.

Gårdagens event i norrtälje lät lyckat och det hade varit roligt att ha varit med. Men jag är grymt nöjd att jag lyckades få 200km i benen istället, det var nog bättre träning och ett roligare event eftersom det kommer va ett mer ovanligt sådant för mig.

Då återstår vad man ska göra med den här dagen. Väderleksrapporten visade sol och varma grader, kollar man ut är det grått och disigt just nu men vi får se om det ordnar upp sig!

2 kommentarer:

Per Kumlin sa...

"Keps Cupen" var grymt hård idag. i stort set bara upp och ner. Men kul att få en genomkörare på nya hojjen.
Nybohovsbacken går att köra med racer. Körde där förra veckan på 2:46 med min nya Scott Addict R15. Det var dock en del grus efter att man svängde upp vänster på den mindre vägen.

STIZZE sa...

Härligt, tack för rapporten, då drar jag dit efter jobbet nån dag i veckan som kommer!