fredag 1 april 2011

Nervös inför breveten

Imorgon ska jag köra breveten från tumba med samling kl 8:30 vid statoil. Jag är lite nervös eftersom jag aldrig cyklat så långt tidigare, och att vädret inte blev lika varmt som man trodde innan, efter ~7-8mil har jag brukat börja frysa om fötterna. Jag har köpt nya skoöverdrag som jag hoppas hjälper lite bättre. Det lär va blött på marken, speciellt eftersom det ska småregna/dugga vid start. Det skulle behövas glasögon imorgon då det lär bli stänk i ansiktet när man suger hjul, synd att jag inte har några.

Jag har rätt dåligt lokalsinne och någon karta hann jag inte fixa, dagen blev inte alls som jag hade planerat. Men jag hann iaf åka och köpa en till extra slang och nya skoöverdrag vilket känns bra.

Jag får hoppas att kartan + höger/vänster direktionerna funkar bra för mig, förmodligen gör dom det. Annars har jag iphone-karta med mig i nödfall.

Inga kommentarer: