torsdag 28 april 2011

Landsvägsträning med CK Valhall ikväll!

Jag sitter här på jobbet och har återigen en tung dag, men den är fylld av nya arbetsuppgifter som är utmanande och spännande. Just nu känns det som om jag hittat vad jag vill arbeta med i framtiden, jag hoppas att den känslan håller i sig, vi får se. Jag får ge det några månader såklart, men jag ser redan framför mig vidareutbildningar på området.

Samtidigt så är jag glad att jag åkt på ett tvingat break från alla tester och får 5minuter att vila huvet på. Tankarna går direkt till kvällens träning som kommer spenderas på asfalten tillsammans med CK Valhall. Jag räknar med att bli trevligt bemött men kränkt och frånåkt väl uppe på cykeln. Att läsa dogma på lunchen fick jag ingen chans till tyvärr, vi får se om jag kan ta mig en 15minutare senare i eftermiddag annars får jag skriva ut och läsa påvägen hem från jobbet.

Inga kommentarer: