lördag 9 oktober 2010

Posten slarvade bort min ram..

Inte den svenska posten, men firman som Cannondale anlitat i holland för att skicka ramen till Sverige med har slarvat bort den. Inte så konstigt att ingen ram kommit på två veckor alltså.

Det ringde en norska från holland och meddelade att den var borta, hon var så ledsen och snäll så jag kunde inte bli arg. Hon lovade att höra av sig, till Patrik tror jag, på måndag med ny status. Vi får se hur det här går..

Igår morse vägde jag 73.8kg, dvs en nedgång på 500g från förra veckans supernedgång på 2.0kg, efter ett restaurangbesök och biobesök med massa gott kom jag hem och vägde 76.0kg.. Helt galet. :) Idag blir det eventuellt Öl & Whisky mässan, och isåfall några kilo upp där med! Undrar hur det går imorgon på veckans invägning, jag noterar ju alltid vikten från just söndag mornar..

4 kommentarer:

jens sa...

Läge för att försöka få en 2011 års ram, alltså den lättare versionen :D

Anonym sa...

"Tyvärr" finns den ju bara i carbon from 2011...

jens sa...

perfekt ju.

STIZZE sa...

@Jens, tyvärr är det inte jag som sköter kontakten med cannondale, annars hade jag föreslagit det..