fredag 10 februari 2012

Köttas fyror ikväll

Efter den här dagen ska jag fira in helgen med att åka hem och köra fyror. Sen ska jag iväg igen mot fredhäll och äta middag hos Sofia. Jag har köpt lite vin att dricka, det ska bli gött.

Imorrn ska jag ev åka lite längdskidor i hellasgården och efter det dricka några öl på The Picts. På söndag blir det ett monarkpass igen. Annars är det inte mycket planerat, det blir en rätt soft helg vill jag hoppas med lite härlig off-work tid. Passa på att andas lite frisk luft och ta det lugnt..

3 kommentarer:

Mikael Kippilä sa...

Halloj Stizze.
Du har inte funderat på att åka någon annnstans än i Hellas, är det bra där?
Det finns så många bättre spår i stockholmstrakten!
Ågesta, Lida, Täby, Rudan & Bisslinge för att nämna nägra :)

STIZZE sa...

Tjena!

Just dessa fyror körs på monarken i mitt vardagsrum, den orkar jag inte placera nån annanstans :)

Men mer seriöst, mtb cyklar jag gärna på andra ställen också, om jag får inbjudan och lite guidning! Jag är en vanemänniska som inte gillar att ge mig ut på nya vägar ensam utan koll. Tycker inte om att virra bort mig och ta fokus ifrån det jag ser som viktigare, att cykla, trampa, hoppa, leka etc. :)

Angående cross-träningen som jag kör mkt ute nu så är det samma sak där. Jag kan ett par rundor som smidigt börjar utanför min ytterdörr och även slutar där, men om någon kommer med ett annat alternativ så dyker jag gärna upp och provar!

Jag har varit runt lite på diverse inbjudningar, att träffa nytt folk att cykla med tycker jag är en del av charmen med det öppna cykelsamhället. :)

//Stisse

Kejrin sa...

Jag tror Micke kanske menar längdskidor och inte cykelspår :) Låter som en toppen helg babe!