lördag 4 februari 2012

Mission Impossible - Ghost Protocol

Efter dagens träningspass så spenderade jag kvällen på lokala Thai-restaurangen med föräldrarna. Tog en välförtjänt Chang öl och gick sen på bio och kollade på Ghost Protocol.

Jag har inte tittat på mission impossible filmerna förut så jag vet inte så mkt om de andra förutom att de är fullspäckade med action. Det är egentligen min påse, om filmerna är välgjorda, men ajg har av nån anledning aldrig sett en hel film i denna serie.

Ghost Protocol var skitbra, eller klart underhållande för oss action-nördar och innehöll även en lagom nivå på humor och mängden av denna. Den kan verkligen rekommenderas till en likasinnad!



http://www.youtube.com/watch?v=V0LQnQSrC-g&ob=av3e

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Såg den igår jag med. Fint med svenskt tal, eller ;)

STIZZE sa...

Det var ju typ en scen? :) men den va bra! tyckte inte micke va så imponerande dock, ganska tyst roll när han var med